Pesu­jäse­nyys

Pesujäsenyys on helppo valinta auton hoitoon

Voimassa olevalla pesujäsenyydellä saat parhaimman hyödyn auton pesusta ja olet tervetullut pesuhalliimme koska vain.

Palvelemme Teitä 24h vuorokaudessa, vuoden jokaisena päivänä!

Tilaa Pesujäsenyys liikkeestämme tai täyttämällä alla oleva tilauslomake. Pesujäsenenä saat samalla myös -10% alennuksen Palvelukaistan palveluista!

Jäsenyydet myönnetään yksityishenkilöille ja yrityksille. Taksiautoilijoille tarjoamme laskutusasiakkuutta tai sarjakortteja.

Ota yhteyttä yritysmyyntiimme asiakaspalvelu@pesukaista.fi

Tilaa sinulle sopivin jäsenyys helposti

Täytä tilauslomake ja pääset välittömästi nauttimaan Pesujäsenyyden eduista.

Tilaajan tiedot

Voimassa oleva sähköpostiosoite, johon voimme lähettää tilausvahvistuksen.

Osoitetiedot

Pesujäsenyys

Pesujäsenyyteen liitettävän auton tiedot

Pesujäsenyys toiselle autolle

Pesujäsenyys sopimusehdot


1. Palveluntarjoajan tiedot
Palveluntarjoaja on Autollesi Group Oy, Y-tunnus: 2777141-1 Autollesi Group Oy, joka tarjoaa ja myy jäsenyyssopimuksia Pesukaista nimisessä toimipisteessä osoitteessa Alakyläntie 1, 45130 Kouvola.

2. Pesujäsenyys sopimus
Pesujäsenyys tehdään kirjallisena kahtena kappaleena jotka jäävät Palveluntarjoajalle sekä asiakkaalle. Pesujäsenyys on voimassa sopimuksen vahvistuksen jälkeen vuoden (12kk) määräaikaisesti, jonka jälkeen sopimus on voimassa toistaiseksi voimassaolevana kuukauden (1kk) irtisanomisajalla, jolloin jäsenyys päättyy seuraavan kuukauden viimeisenä päivänä. Pesujäsenyys tilataan pesukaista.fi-kotisivuilta tilauslomaketta käyttäen tai toimipisteellä sen ilmoittamina aukioloaikoina. Tilauslomake täytetään pesusopimukseen liitettävällä auton tiedoilla, jolloin kyseinen auto on sallittu käyttämään Pesukaistan pesujäsenyyttä sopimuksen mukaan. Jäsenyystaso ja palvelun hinta kirjataan sopimukseen. Pesujäsenyys sisältää: päiväpesu (6) kuusi pesukertaa kuukaudessa, yöpesu (4) neljä pesukertaa kuukaudessa, sen ylittäneet pesut peritään asiakkaalta yksittäispesu hinnaston mukaisesti. Taksiautoille tarjoamme pesusopimuksen sijaan laskutusasiakkuutta tai sarjakortteja.

3. Palvelun maksaminen ja voimaan tulo
Palvelu voidaan maksaa kertaluontoisesti vuoden sopimushinnan mukaan tai palveluntarjoajan antamilla maksuvaihtoehdoilla kerran kuukaudessa. Jäsenyys astuu voimaan, kun palveluehdot ja sopimus on allekirjoitettu sekä palvelun ensimmäinen kuukausimaksu on suoritettu. Palveluntarjoaja päättää palveluidensa hinnoittelusta, eräpäivistä ja laskutustavoista.

4. Palvelun toimivuus
Palveluntarjoaja huolehtii toimipisteensä ylläpidosta ja palvelun sujuvuudesta. Palveluntarjoajalla on oikeus pysäyttää palvelu, kun palvelupisteellä tehdään huolto, korjaus tai ylläpitotoimenpiteitä. Mukaan lukien palvelun tarjontaan luettavat ulkopuoliset ylivoimaiset esteet. Palveluntarjoaja ei ole korvausvelvollinen, jos palveluun aiheutuu käyttökatkos. Palveluntarjoaja huolehtii vikatapausten korjaamisista sen aukioloaikoina.

5. Määräaikaisen palvelun irtisanominen (asiakas)
Mikäli asiakas kohtaa ylivoimaisen esteen palvelun käyttämisen jatkamiseen on asiakas velvollinen todistamaan este tai syy sopimuksen purkamisesta. Palvelu voidaan tapauskohtaisesti purkaa. Ylivoimainen este ei ole esimerkiksi palvelun vähäinen käyttäminen, ajo-oikeuden menettäminen, ajoneuvon myyminen/vaihtaminen tai muu henkilökohtainen syy. Jos asiakas haluaa kuitenkin keskeyttää sopimuskauden on asiakas velvollinen korvaamaan jäsenmaksut sopimuskauden loppuun asti.

6. Määräaikaisen palvelun irtisanominen (palveluntuottaja)
Palveluntarjoajalla on oikeus irtisanoa pesujäsenyys seuraavissa tapauksissa:
• Asiakas rikkoo pesujäsenyys sopimuksen sääntöjä
• Asiakas aiheuttaa haittaa palvelun toiminnalle
• Asiakas ei ole suorittanut jäsenmaksuaan sen eräpäivään mennessä
• Asiakas on todettu maksukyvyttömäksi
• Asiakas on asetettu konkurssiin
1. Viranomainen vaatii palvelun lopettamista

Jos palveluntarjoaja joutuu asiakkaasta johtuvasta syystä purkamaan/irtisanomaan jäsenyyden yllämainituista syistä on asiakas korvausvelvollinen sen jäsenmaksuista sopimuskauden päättymispäivään asti perintäkuluineen.

7. Erimielisyydet ja sovellettava laki
Jos jostakin syystä syntyy erimielisyys, pyritään asia aina ratkaisemaan palveluntarjoajan ja asiakkaan välisesti neuvottelemalla. Palveluun sovelletaan Suomen lakia ja jos käsiteltävästä asiasta ei päästä sopuun jätetään erimielisyys Kymenlaakson käräjäoikeuden ratkaistavaksi.

8. Muita ehtoja
Asiakas on korvausvelvollinen sen aiheuttamista kustannuksista tapauksissa jossa asiakas käyttää väärin tai rikkoo palveluntarjoajan palvelua. Mikäli asiakas aiheuttaa haittaa tai korjauskustannuksia on asiakas velvollinen korvaamaan kustannukset palveluntarjoajalle tai kolmannelle osapuolelle. Asiakkaan tulee selvittää ajoneuvonsa soveltuvuus palveluun ennen palvelun voimaan tuloa. Mikäli asiakas vaihtaa ajoneuvoa kesken sopimuskauden on asiakas itse velvollinen ilmoittamaan jäsenyyden siirrosta uuteen ajoneuvoon. Jäsenyysopimusta ei saa muuttaa yksipuoleisesti kesken sopimuskauden vaan muutokset tehdään aina palveluntarjoajan ja asiakkaan välisesti laaditusta sopimuksesta.

Lisätietoja tilaussopimuksesta ja ehdoista saat puhelimitse 050-4708882 (avoinna arkisin 08-17) tai sähköpostilla asiakaspalvelu@pesukaista.fi

9. Sopimuksen voimassaolo
Sopimusehdot ovat voimassa 24.11.2018 lähtien

Pesu­kaista.fi Face­bookis­sa

Pesukaista löytyy myös Facebookista! Tule mukaan seuraamaan julkaisujamme. Saat aina ajantasaista tietoa hinnoistamme, erikoiskampanjoista ja suosittujen Happy-Hour pesujen aikatauluista.